Barış ve Demokrasi Partisi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu’na Irkçı Programları Şikayet Dilekçesi

Posted on: 25/10/2011

RTÜK BAŞKANLIĞINA

ANKARA

13. 04. 1994 tarih ve 3984 sayılı RADYO VE TELEVİZYONLARIN KURULUŞ VE YAYINLARI HAKKINDA KANUN’un Yayın İlkeleri başlıklı İKİNCİ BÖLÜM Madde 4/b’de şöyle denilmektedir:

“Toplumu şiddete, teröre, etnik ayrımcılığa sevk eden veya halkı sınıf, ırk, dil, din, mezhep ve bölge farkı gözeterek kin ve düşmanlığa tahrik eden veya toplumda nefret duyguları oluşturan yayınlara imkân verilmemesi.”

24 Ekim 2011 günü çeşitli internet sitelerinin yanı sıra bazı TV kanallarında da Van depremiyle ilgili bazı yayınlarda kanunun bu maddesi ihlal edilmekte, açıkça ırk ve bölge farkı gözetilerek etnik ayrımcılık ve ırkçılık yapılmaktadır. Çok sayıda yurttaşımız hayatını kaybetmiş, yaralanmış, evi barkı yıkılmış ve yardıma muhtaç hale gelmişken yapılan bu tür ayrımcı yayınlar mağdur yurttaşlarımızı bir kez daha yaralamaktadır.

Radyo Televizyon Üst Kurulu’nu; HaberTürk Haber Spikeri Duygu Canbaş ve ATV Müge Anlı İle Tatlı Sert programını hazırlayan, sunan ve yayınlayan kişi ve kuruluşlar hakkında harekete geçmeye çağırıyorum.

25.10.2011

Adı Soyadı :

İmza :

22 Yanıt to "Radyo ve Televizyon Üst Kurulu’na Irkçı Programları Şikayet Dilekçesi"

Muge anlının programını kaldırmanızı istıyorum

müge anlıyıyı kınıyorum ve onu atv ekranlarında görmek istemiyorum. şikayet ediyorum. müge anlıyı görmek istemiyooruzzzzzzzzzzzz

her türlü ırkçılığa karşıyım ülkede hep irlikte yaşamaya we hepimize yetecek toprağa sahiz yaşasın insanlığın kardeşliği

Müge anlı ve duygu canbaş ın yaptığı ırkçı sözlerini kınıyorum ve programın kapatılması ve ceza almasını istiyoruz

müge anlıyı ekranlarda görmek istemiyoruz artık programını kaldırılmasını istiyoruz

Müge anlı ve duygu canbaş ın yaptığı ırkçı sözlerini kınıyorum ve programın kapatılması ve ceza almasını istiyoruz,
müge anlıyı ekranlarda görmek istemiyoruz artık programını kaldırılmasını istiyoruz.

94 tarih ve 3984 sayılı RADYO VE TELEVİZYONLARIN KURULUŞ VE YAYINLARI HAKKINDA KANUN’un Yayın İlkeleri başlıklı İKİNCİ BÖLÜM Madde 4/b’de şöyle denilmektedir:

“Toplumu şiddete, teröre, etnik ayrımcılığa sevk eden veya halkı sınıf, ırk, dil, din, mezhep ve bölge farkı gözeterek kin ve düşmanlığa tahrik eden veya toplumda nefret duyguları oluşturan yayınlara imkân verilmemesi.”

24 Ekim 2011 günü çeşitli internet sitelerinin yanı sıra bazı TV kanallarında da Van depremiyle ilgili bazı yayınlarda kanunun bu maddesi ihlal edilmekte, açıkça ırk ve bölge farkı gözetilerek etnik ayrımcılık ve ırkçılık yapılmaktadır. Çok sayıda yurttaşımız hayatını kaybetmiş, yaralanmış, evi barkı yıkılmış ve yardıma muhtaç hale gelmişken yapılan bu tür ayrımcı yayınlar mağdur yurttaşlarımızı bir kez daha yaralamaktadır.

Radyo Televizyon Üst Kurulu’nu; HaberTürk Haber Spikeri Duygu Canbaş ve ATV Müge Anlı İle Tatlı Sert programını hazırlayan, sunan ve yayınlayan kişi ve kuruluşlar hakkında harekete geçmeye çağırıyorum.

25.10.2011 kudret avcı

müje anlı duygu ırkı insanlıktan nasıbını almamış onu atv ekranında görmek istemıyorum o yaptıgı çirkin sözlerden sonra izlemedım de rütük gerekenı yapar dilerım

13. 04. 1994 tarih ve 3984 sayılı RADYO VE TELEVİZYONLARIN KURULUŞ VE YAYINLARI HAKKINDA KANUN’un Yayın İlkeleri başlıklı İKİNCİ BÖLÜM Madde 4/b’de şöyle denilmektedir:

“Toplumu şiddete, teröre, etnik ayrımcılığa sevk eden veya halkı sınıf, ırk, dil, din, mezhep ve bölge farkı gözeterek kin ve düşmanlığa tahrik eden veya toplumda nefret duyguları oluşturan yayınlara imkân verilmemesi.”

24 Ekim 2011 günü çeşitli internet sitelerinin yanı sıra bazı TV kanallarında da Van depremiyle ilgili bazı yayınlarda kanunun bu maddesi ihlal edilmekte, açıkça ırk ve bölge farkı gözetilerek etnik ayrımcılık ve ırkçılık yapılmaktadır. Çok sayıda yurttaşımız hayatını kaybetmiş, yaralanmış, evi barkı yıkılmış ve yardıma muhtaç hale gelmişken yapılan bu tür ayrımcı yayınlar mağdur yurttaşlarımızı bir kez daha yaralamaktadır.

Radyo Televizyon Üst Kurulu’nu; HaberTürk Haber Spikeri Duygu Canbaş ve ATV Müge Anlı İle Tatlı Sert programını hazırlayan, sunan ve yayınlayan kişi ve kuruluşlar hakkında harekete geçmeye çağırıyorum.

25.10.2011

Polis asker diyorda hiçmi vanlı bir polis asker yok nerde rtük bu kadına kim dur diycek kendini ne zanediyor tabi arkasında onlarca emniyet müdürü var bir milet vekilinden daha fazla dokunulmazlğı var değilmi ? tek kelime ile sadece ayıp diyorum …..

muge anliyi kendisini doguya davet ediyorum gozu insanlik gorsun ve birdaha da ekrana cikmasin

böyle bir günde böyle bir şeyi düşünüp kardeşi kardeşe kıran bu kendini birşey sanan kadınının programının kaldırılmasını en içten dileklermizle istiyoruz. Ben Vandan Uğur Budak….

böyle faşistleri ve yaptıkları programları tv lerde görmrk istemiyıg

Müge anlı ve duygu canbaş ın yaptığı ırkçı sözlerini kınıyorum ve programın kapatılması ve ceza almasını istiyoruz,
müge anlıyı ekranlarda görmek istemiyoruz artık programını kaldırılmasını istiyoruz.

müge anlı yı ekranlarda görmek istemiyoruz şikayet dilekçemizi burda paylaşıyoruz ne olursunuz bu şikayetlerimizi ciddiye alınız müge anlıyı nefretle kınıyoruz onun ve onun gibilere ülkemizde yerleri yok!!!!

Müge anliyi kınıyorum ve onu artık ATV de görmek istemiyorum

MUGE ANLIYI KINIYORUZ

duygu canturkmu nedir birde muge anli sinirden ellerim titriyor ikisinide televizyonda gormek istemiyorum devletse devlet rutukse rutuk bunlar televizyona cikarsa bende iki kanlai mahkemeye verizem ben basbakana sesleniyorum sen bu ayrimci bolucu adilere eger izin verirsen senden adiside yoktur buda boyle bilinsin yeter artik yeter bune ya televizyon kanlarinda biri malesef vanda olsa diyor digeride van halkina aklinizi basiniza alin eler kirilsin diyor kimsiniz siz kimsiniz siz kendinizi ne saniyorsunuzyaziklar olsun tipsiz pisliklar

müge anlı ve duygu canbaş ın programlarını kaldırmanızı hatta onları hayatları boyunca televizyondan uzaklaştırmanızı istiyoruz çünkü bu ülkede faşizmlere yer yok…

ben vanda yaşıyorum depremin bize yaşattıgı şok bir yandan mügeanlının söylediği sözler ise bizde depremden daha çok şok yarattı onu şiddetle kınıyoruz van halkı olarak ve bir an önce proğramının yayından kaldırılmasını istiyoruz ve onu hiç bir programda görmek istemiyoruz

Lütfen bütün yetkìli kişiler sizi göreve çagırıyorum samanyolu tv den yayinlayan tek türkiye dizisi ayrımcı ve toplumun temel dini düzeni açıkça çigniyor ve cocuklarımizin zihinsel yapısini bozdu.bir toplumu kimse cercuş olarak anlatarak rencide etme hakıyoktur.kamonun ve yetkililerin buna karşı durmasıni bekliyoruz …saygılarımla

Almanca reklamlarını görmek istemiyorum !!!

Bir Cevap Yazın

