Barış ve Demokrasi Partisi

Barış ve Demokrasi Partisi Bloguna Hoşgeldiniz!

Posted on: 28/04/2011

Barış ve Demokrasi Partisi Ezilenlerin, Emekçilerin, Yoksulların, Kürtler’in, Kadınların, Farklı Cinsiyetlerin Türkiye`deki Tek Partisidir!

Barış ve Demokrasi Partisi, Varoşların Sesidir!

Bu Ses Simdi de İnternetten Yükseliyor!

Barış ve Demokrasi Partisi, Türkiye`de İnternet Üzerinden Siyasetini Resmi Olarak Dillendiren İlk Partidir!

Barış ve Demokrasi Partisi, Türkiye`de Resmi Facebook Sayfası Olan İlk Partidir!

Barış ve Demokrasi Partisi, Resmi Bloğu Olan İlk Partidir!

bdpblog.wordpress.com

Barış ve Demokrasi Partisi, Twitter ve Youtube Kanalı İle Yazılı ve Görsel Mesajlarını Halkı İle Paylaşan İlk Partidir!

Barış ve Demokrasi Partisi, İnternet Araçlarını Kullanarak, En Hızlı ve İnteraktif Şekilde Halkı ile İletişimde Olan Tek Partidir!

Gelin, Partimizle İnternette de Kolkola Olalım! Gelin, Ezilenlerin Sesini Buradan Hep Birlikte Haykıralım.

Yaşasın Barış, Yaşasın Demokrasi, Yasaşın Kardeşlik!

Barış ve Demokrasi Partisi
Nisan, 2011

3 Yanıt to "Barış ve Demokrasi Partisi Bloguna Hoşgeldiniz!"

Merhaba partili dostlar,
Öncellikle bu uğurda şehadete ermiş, bütün partili yoldaşları saygıyla anıyor, kalanların mücadelle çıtasını yükseltmek için yeterli sorumlulukları olduğuna dair inancımı yorumun başında belirtmek istiyorum. Değişen ve dönüşen dünyada mücadelle biçimleride değişecektir, bu kaçınılmazdır, ancak bu değişimin getiri-götürüsünün ölçülebilirliği ve toplum tarafından anlaşılmasıda çok önemlidir.Gerek partili gerekse parti dışı sempatizanların en çok yakındıkları konunun bu olduğunu düşünüyorum.Bize dayatılan savaşın şiddeti ne kadar yakıcı olursa olsun, bu parametreleri toplumla paylaşmak ve yeni katılımları sağlamak elzemdir, yoksa biz bize çabalar dururuz, yada tek taraflı bedel ödemeye devam ederiz.
Bu noktadan hareketle, kitleleri sokağa dökerken sebep-sonuç ekseninde bilgilenmelerini sağlamak gerektiğini düşüyorum.Yoksa bir süre sonra bu kitleler dağılım sürecine girebilirler, ilgisiz kalabilirler.
Serkefti jı bo hemu xebatkar u amadekari parti.

Oncelikle Musluman oldugunu soyleyen bir iktidar Turkiye’de ” BAHiS ” oynatmakta. Buradan elde ettigi parayi savasa yatirmakda . Hem muslumanim hem yasal olarak kumar oynatirim diyor. BDP millet vekilleri , musluman bir ulkede kumari mecliste sorgulamali ve uzerine gitmeli. Zaten bu $ike yasasi da gundem degistirmek icin yapilmis bir tezgah . iyi polis kotu polisi oynamalarida degisen gundemi biraz daha uzatmak . Calismalarinizda basarilar .

sevgili ezindiğini öne süren insanlar kim eziliyor bilmiyorum ama ben ezilmiyorum türkiye cumhuriyeti devleti beni okutuyor ben onun ekmeğini suyunu içiyorum bana yardım yapan devlet türkiye cumhuriyetidir.şimdi türkleri dışlamakla şaşizanlık yapmakla olmuyor yediğiniz kapa ihanetle olmuyor.bu ülkenin herkes ekmeğini yiyor şerefsizlik yapmak gerekmiyor. Kürklerin temsil etmiyor bdp beni temsil etmiyor.

Bir Cevap Yazın

