Barış ve Demokrasi Partisi

BDP Neden Sosyal Medyada ?

Posted on: 27/04/2011

Barış ve Demokrasi Partisi, Türkiye’de ilk kez kurumsal ve resmi olarak sosyal medya üzerinden siyaset yapan parti oldu. Türkiye’de; ezilenlerin, emekçilerin, Kürtler’in, kadınların, tüm dışlanan cinsiyetlerin partisi BDP, bundan böyle yaptığı tüm siyaseti halkı ile internet üzerinden interaktif olarak paylaşacak. BDP; resmi facebook sayfası, resmi blogu, twitter hesapları, resmi youtube kanalı aracılığıyla tüm çalışmalarını, görüşlerini duyurma ve paylaşma olanağı yakalamış durumda. Üstelik, bu sosyal medya kanalları, takipçilerinin yorumlarını da alabildiği için BDP, bundan böyle halkının sesini internet üzerinden de duyabilecek, farklı görüşler, öneriler, eleştiriler internet üzerinden tartışılabilecek.

Facebook, twitter, blog gibi medya kanallarının günümüzde siyaset üzerindeki etkisinin farkında olan BDP, bunların ezilenlerin siyaseti için ne kadar önemli olduğunun da bilincindedir.

BDP hem Kürt halkının mücadelesinden, hem de başka topraklardaki mücadele şekillerinden ilham alarak, en etkili ve en verimli iletişim yollarını kullanıp ezilenlerin, emekçilerin ve Kürtler’in mücadelesini sürdürmeye kararlıdır.

Bütün halkımızı, internette bizimle birlikte olmaya davet ediyoruz.

Barış ve Demokrasi Partisi

BDP Resmi Blogu:
https://bdpblog.wordpress.com

BDP Resmi Facebook Sayfası:
http://www.facebook.com/BDPgenelmerkez

BDP Resmi Twitter Hesabı:
http://twitter.com/BDPgenelmerkez

BDP Resmi Youtube Kanalı:
http://www.youtube.com/bdpsosyalmedya

BDP Resmi Web Sitesi:
http://www.bdp.org.tr

2 Yanıt to "BDP Neden Sosyal Medyada ?"

Ben öncelikle bütün adaylarımıza başarılar dilerken,yurt dışında bulunan bütün Kürt vede devrimci ,demokrat halkımızın bu seçim sürecinde adaylarımızın yanında maddi ve manevi yönden yer almalarını istiyorum.çünkü bu seçimin halkımız açısından çok büyük bir önemi vardır.Demokratik özerkliği inşa etme konusunda her kese görev düşmektedir.adım adım zafere ilerliyoruz.serkeftin serkeftin serkeftin….

SAYIN ŞERAFETTİN ELÇİ’NİN BUGÜN TARAF GAZETESİ YAZARI NEŞE DÜZEL İLE YAPTIĞI RÖPORTAJDAN BİR ALINTI ; ”Bana yapılan teklif, onlardaki değişim ihtiyacını ifade ediyor. Bir de tabii yaygın bir “temsiliyet” arayışı içindeydiler. Zira BDP çizgisi, bugüne dek tamamen sosyalist, sekter, kendinden farklı düşüneni dışlama anlayışına anlayışa sahipti. Bu nedenle de çok yaygın bir kitleyi temsil edemiyordu. Üstelik Başbakan Erdoğan da sık sık, ‘Kürtleri ben temsil ediyorum. En fazla oyu ben alıyorum” diyordu. Şimdi benim gibi insanların da katılımıyla ortaya çıkan “bileşim”, Kürtlerin çok önemli bir bölümünü temsil ediyor. Bu seçimde biz, AKP’ye büyük fark atarak parlamentoya gireceğiz.”ŞİMDİ BEN BİR KÜRT OLARAK BU ÜSLUBUN BİRLİK SÜRECİNE HİZMET EDEN BİR ÜSLUP OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM VE İÇİME SİNDİREMİYORUM… SELAMLAR, SAYGILAR..

Bir Cevap Yazın

